Svara i telefonen Destination Gotland!
Det här är en insändare. Åsikterna i texten är skribentens egna.
Har ringt ett antal gånger under flera dagar och får bara en röst till svar som säger att det är många som ringer just nu och att de inte kan svara utan att man skall försöka senare. Precis så gör jag och får samma svar igen, morgon som kväll, dag efter dag.
Kan nu se att min bokning inte stämmer med den nya tidtabellen och vill då boka om mig så att jag vet att jag kan åka innan någon annan tar den platsen. Men var håller ni hus? Inte vid telefon i alla fall.
Har för mig att vd sa att ni hade öppet dygnet runt. Inte då. Han sa också häromdagen att det var 15-30 min väntetid. Herregud karl! vi kommer inte ens fram till någon kö. Samtalen bryts. Själv har jag fem mil in till Visby så inte tusan sätter jag mig i bilen och åker in till terminalen på vinst och förlust.
Kära Destination Gotland: NU är det dags att sätta in alla resurser och börja svara i telefon, för något SMS som utlovats har inte kommit.