Daniel Hillström, vd för reklambyrån Hillmarketing i Visby, är intresserad av historia och en stor medeltidsfantast.
– Jag har alltid varit intresserad av historia, man måsta ha kolla på den för att förstå framtiden, säger han.
Dessutom berättar han att han gillar upplevelsekickar.
– För mig är medeltidsveckan en kick där man träffar folk som man bara ser en gång per år. Titlar försvinner och veckan är rena rama julafton för mig.
Daniel Hillström menar att det är just de intryck han får under de säsongsbundna arrangemangen som exempelvis Medeltidsveckan och after-beachsäsongen som ger stimulans och energi till det vardagliga arbetet på reklambyrån.
– Jag har levt i ryggsäck merparten av mitt liv och rest runt hela världen, för mig är säsongskänslan som ett gift, den ger massor med energi till mitt jobb.
I eftermiddag är det dags för Daniel Hillström att lämna 2013 för 1361.
– Alla borde testa att klä upp sig för medeltiden åtminstone för en dag, det är för jädra roligt! Nu kommer jag bara att sitta och mysa i elva da´r.